Глянув на маму – і перестав дихати: 4-річна дитина раптово померла після уколу (фото)

У Хмельницькій області в одній із лікарень раптово помер 4-річний хлопчик, якого доставили до медзакладу через біль у животі.

Назаркові зробили низку аналізів та нічого серйозного не знайшли. Лікарі вирішили вколоти хлопчику ”вітаміни” для покращення захисних сил організму. Та не встигла медсестра вийняти голку із тіла дитини, як Назар подивився на маму, видихнув і помер. Дитину намагалися реанімувати 40 хвилин. Але дії медиків не допомогли. Про це йдеться у сюжеті “Надзвичайних новин”.

За даними поліції, хлопчик потрапив до Віньковецької районної лікарні  4 листопада, о 11:45. Медики встановили дитині діагноз “ацетономічний синдром”. Не встигли перейти до лікування, як близько 16:40, малюк помер. Мама Назара, 22-річна Марина, буквально посекундно пам’ятає останні хвилини життя свого синочка.

“Півдня нічого не робили. Ніякого УЗД чи рентгена, не рятували його, просто ходили й питали, чи дитина попісяла, щоб зробити аналіз. Йому вкололи препарат для  покращення захисних сил організму. Не встигли вони витягнути голку, як малий догори подивився, закрив очка й видихнув”, – розповіла журналістам Надзвичайних новин мама Назарчика Марина. Лікар, який призначив укол, шокований не менше. За його словами, це звичайні вітаміни. “Це набір вітамінів. Його зазвичай колять при ацетономічному синдромі”, – розповідає в сюжеті лікар неонатолог Віньковецької районної лікарні Володимир Галанзовський. Інструкція до препарату ці слова підтверджує.

За попередніми висновками судмедекспертів, причиною смерті стало гостре запалення бронхів.

Як розповіли медики Віньковецької лікарні журналістам “Надзвичайних новин”, причиною міг стати вбивчий вірус.  “Якщо це вірусне захворювання, то воно дуже нагадує пташиний або свинячий грип. Він у нас був років три тому. Одна людина померла”, – розповідає у сюжеті головний лікар Віньковецької районної лікарні Сергій Ковальський.

А односельці родини згадують, що за тиждень до смерті хлопчика, щось подібне скосило і 22-річну сусідку маленького Назарчика. У жінки залишилося двоє маленьких дітей. У неї діагностували запалення легенів. Люди висувають свою версію подій. Вони вважають, що причиною могли стати хімікати, якими аграрії кроплять поля.  “Кроплять біля самого села. Може вони й отруїлися. Ту жінку в понеділок я відправила до лікарні, а у вівторок вона померла. Хлопчик теж до вечора помер. Щось є, обоє померлих жили по сусідству на одній вулиці”, – розповідає в сюжеті фельдшерка Охримовецької лабораторії Ганна Голуб.

В поліції поки нічого не підозрюють, а чекають на результати експертиз.  Наразі призначена комісійно-судова експертиза. Уже було проведено розтин тіла і зараз слідчі очікують результатів. Яка і дасть відповідь на питання, що стало причиною смерті дитини, – зазначила начальниця сектору комунікації ГУНП у Хмельницькій області.

Источник: vgolos.com.ua

Жми «Нравится» и получай только лучшие посты в Facebook ↓

Глянув на маму – і перестав дихати: 4-річна дитина раптово померла після уколу (фото)